Nog 1 dag! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van kapjamerika - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van kapjamerika - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Ageeth

08 Juli 2015 | Nederland, Meppel

Bijna alles is ingepakt. De laatste reserveringen worden nog gemaakt en vandaag zijn we zelfs nog even naar de Decathlon gereden om bergschoenen voor Jim te kopen. In Washington zullen we Jacobine, Daan en Pien zien. Gezellig!

• 09 Juli 2015 - 10:22

Gerben:

Algast een goede, veilige reis gewenst en als Koert de ESTA documenten juist heeft ingevuld, dan mogen jullie zelfs de USA binnen!

• 09 Juli 2015 - 10:44

Marjolein:

Hallo Koert, Ageeth, Pam en Jim,

Nog 1 dag en dan gaat de reis naar Amerika beginnen.
    Wij wensen jullie een goede reis, en we blijven jullie volgen.

Groeten en knuffels voor de kinderen
    Marjolein

• 09 Juli 2015 - 10:50

Geertien:

Have fun! En ja we willen een berichtje ontvangen wanneer jullie iets nieuws plaatsen. ;-)
    Peter, Geertien & Berend

• 09 Juli 2015 - 11:06

Marja Logtmeijer:

Hele fijne tijd en ik ga jullie volgen goede reis. liefs Marja.

• 09 Juli 2015 - 12:56

Monique M:

Heel veel plezier en ik kan niet wachten op de reisverslagen! Doe je best Koert! :-)

Goede reis!
    Monique

• 09 Juli 2015 - 13:32

Jacobine:

Tot zaterdag!!

• 09 Juli 2015 - 14:37

Johanna:

Heel veel plezier en geniet ervan met z"n allen we lezen het graag wat jullie beleven!!!
    gr.geert en johanna

• 09 Juli 2015 - 16:31

Saskia:

leuk om dit te volgen heel veel plezier in de USA en we lezen graag mee

• 09 Juli 2015 - 18:03

Hanke:

Een hele goede reis toegewenst. Geniet ervan met elkaar!!!

Groet,
    Hanke

• 09 Juli 2015 - 21:43

Geertje:

Fijne vakantie, goede reis, veel plezier en gezond terug!

• 10 Juli 2015 - 10:06

Tineke Knol:

Leuk dat jullie ook een blog hebben! Weggaan jullie volgen! Heel veel plezier in Amerika samen!

• 10 Juli 2015 - 22:35

Piet:

Dat heet goede voorbereiding. Zelfs aan een personal stewardes gedacht. Heel goede reis.Wanneer vliegen jullie weer? Dan kijk ik even mee op:flightradar24.com