16 juli The Gifted Development Center - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 16 juli The Gifted Development Center - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

16 juli The Gifted Development Center

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg

16 Juli 2015 | Verenigde Staten, Denver

En wat deden wij? We zetten Koert af bij het vliegveld en Pam en ik vonden dat helemaal niet fijn. Papa weg in een vreemd land, dat is best spannend. Maar Pam relativeerde het weer en zei: gelukkig is papa geen soldaat. Dan was het pas echt eng geweest. Jim was ondertussen in slaap gevallen achter in de auto en toen kwamen we in een file van weet ik hoe lang. Zeker een uur bijna stil gestaan... En tja, als je 'nachts nog niet helemaal zindelijk bent, gaat het wel eens mis. Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat de volgende huurders van de auto niet weten wat er in de bekleding van de achterbank zit...
Ik ben de volgende ochtend met Pam en Jim naar het Gifted Development Center gegaan. Hier had ik een afspraak in verband met mijn studie. Ik had daar een geweldig mooi gesprek van bijna twee uur met de oprichtster: Linda Silverman. Een wijze vrouw van in de 60 die zo ongelofelijk veel over begaafdheid weet! Veel van haar geleerd. Ze was onder de indruk van mijn Bol van Excellentie. Pam en Jim konden er gewoon spelen, want er was een speelhoek met super leuke, uitdagende spelletjes. Er werd die dag ook een kind getest. Het woonde in Dallas. (meer dan 1.000 km van Denver) en ze waren speciaal afgereisd naar dit centrum omdat ze erg onder de indruk waren van de ervaringen van anderen, van de boeken die Linda heeft geschreven en van wat het centrum allemaal doet. Ik mocht na afloop op de foto voor in de volgende nieuwsbrief.
Daarna hebben Pam, Jim en ik heerlijk sushi gegeten en zijn toen naar de REI (Amerikaanse Vrijbuiter) geweest in een geweldige oude tramremise met nep-berg in de winkel. Tja nieuwe jassen gekocht omdat we die in het hotel in NY hadden laten hangen.... En bergschoenen voor Pam gekocht. Het was heerlijk weer en dus hebben we daarna nog gezwommen in het zwembad van het hotel. Voordat we Koert gingen halen hebben we gegeten bij de Thai. Heerlijk! Het was zoveel dat we meer dan de helft in bakjes meekregen. Daarna Koert weer opgehaald. En nu is iedereen weer fijn samen.

  • 17 Juli 2015 - 09:45

    Tineke Knol:

    Fijn te lezen dat iedereen het zo goed naar zijn zin gehad heeft! Maar kan me goed voorstellen day bhet ook heerlijk is om weer samen te zijn!!! Wel heel stoer Ageeth!

  • 18 Juli 2015 - 09:07

    Marjolein:

    Hulde Ageeth! Je hebt het toch maar geflikt, en ook nog met zo,n vol programma! Had je je Bol trouwen s nog meegenomen? En die vrouw begreep je uitleg dus wel heel goed. Er is toch duidelijk wat mis met Koert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 29 Juni 2015
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 9457

Voorgaande reizen:

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

rondreis Amerika

Landen bezocht: