19 juli Naar Grand Junction - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 19 juli Naar Grand Junction - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

19 juli Naar Grand Junction

Door: Koert

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, Grand Junction

19 juli Naar Grand Junction

Met de cruise control op 55m/h rustig naar Grand Junction gereden. Ook wel eens leuk: in een camper/auto/vliegtuig rijden/vliegen zonder een harde deadline. Eerst maar even naar de Tourist Information, daarna geluncht in het stadje zelf. Leuk stadje! Na de lunch naar het dinosaurus museum in Grand Junction, leuk voor een uurtje vermaak. En daarna via de supermarkt naar de KOA textielcamping bij Grand Junction. De camping idyllisch noemen is wat lastig: meer een grote parkeerplaats met wat bomen en plekken voor campers met aansluiting voor stroom, riolering en stromend water. Dat stromende water was nog wel een dingetje: bij de plaats was een mooi kraantje met 'GEEN drinkwater' erop. Ik dacht: ach, het zijn amerikanen, het zal wel mee vallen. Maar: het was de watervoorziening van het irrigatiesysteem. Het water voor de camper was een ander kraantje. Leermoment! Maar na een paar keer tandenpoetsen: we voelen nog niets. Ook leuk: er is een biljart en een tafeltennistafel. En voor wie denkt dat alle chinezen natuurtalenten op het gebied van tafeltennis: not. Maar Pam heeft wel een leercurve: inmiddels slaan we het balletje 29x over. Pam en Jim hebben 's avonds met nog een paar kinderen nog even een Engelstalige tekenfilm gekeken; ook leuk. En ja: voor voor een scherm hangen hebben ze ontzettend talent. En ja: dat hebben ze van ons vrezen we.

• 22 Juli 2015 - 06:17

Tineke Knol:

Je weet toch dat de full hook ups in Amerika bepaalt niet idyllisch en rustig zijn. Tenzij je het heerlijk rustig vindt als de kinderen achter de schermpjes zitten!