23 Juli Karma is a bitch - Reisverslag uit Lander, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 23 Juli Karma is a bitch - Reisverslag uit Lander, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

23 Juli Karma is a bitch

Door: Koert

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, Lander

Weer een reisdagje vandaag, maar dat vinden we prima en leuk. Manila lag in Utah, vandaag op naar Lander, Wyoming. Onderweg heel veel Amerika zoals Amerika hoort te zijn: oneindig lange wegen, veel zon en afwisselende natuur. In Lander niet naar een KOA; het idee was: het Kan Ook Anders. Hoewel: een KOA camping heeft drie belangrijke voordelen: 1) wifi 2) wifi en (niet in de laatste plaats) 3) wifi.

We stonden met de RV op een plek met nog een paar RV's midden in de natuur, vlakbij een beekje. Prachtig! Na het eten: tijd voor een wandeling in de natuur. Na 100 meter riep Ageeth: 'We hebben geen berenspray bij ons! ' en na 200 meter: 'En we hebben ook geen zaklampen om ze weg te jagen!'. OK, op zich had Ageeth helemaal gelijk, maar op klaarlichte dag vlakbij de bewoonde wereld: Ageeth heeft in haar leven relevantere opmerkingen gemaakt. Inmiddels vond Pam het allemaal te eng met die beren en wou terug naar de RV. Ik dacht ook nog wat leuks te doen en gooide een steen een meter of vijf bij Pam vandaan in de bosjes. En schrok Pam daar van? Laat ik volstaan met de uitkomst: Pam sliep 's nachts naast Ageeth, ik naast Jim en Ageeth en ik hebben tot 2 uur' s nachts geen oog dichtgedaan. Karma is a bitch.

Ondanks alles : na de wandeling nog wel even leuk een fikkie gestookt!

• 25 Juli 2015 - 01:54

Tineke Knol:

Nee toch he! Wij gingen altijd om ze weg te sturen liedjes zingen en klappen in de handen zodat ze ons konden horen. Maar ik moet zeggen... Groepen van 5 of meer vallen ze niet aan van 4 wel ........ En let op hoe de windstaat met die berenspray. Of sluit je aan bij andere wandelaars . En gelukkig krijgen ze Campers niet open. Succes!