28 Juli Met een echte ranger op stap - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 28 Juli Met een echte ranger op stap - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

28 Juli Met een echte ranger op stap

Door: Koert

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Yellowstone

Vanochtend begon Koert met een stukje hardlopen. Het was een graad om 6. Terug in de camper hebben we de generator aangezet zodat de verwarming aan kon: kamperen is leuk, maar het moet wel dragelijk blijven. Na het ontbijt en wat familiespelletjes richting de North Rim, dat is de noordelijke kant van de canyon. Prachtige uitzichten! Na een hapje eten in het centrum van het 'dorp' hebben we onder begeleiding van een echte ranger in een echt ranger-uniform een rondwandeling met uitleg gedaan van anderhalf uur. Dat was leuk en interessant! Jeemig, wat is Yellowstone boeiend. Maar om doorheen te rijden: te vaak slaapverwekkend. Verwarrend hoor.

's Avonds begon het mooi op te klaren en hebben we nog even een fikkie gestookt van het houtblok wat we nog in de RV hadden liggen. Op naar de laatste dag in Yellowstone en op naar het wat warmere weer!