30 Juli No overnight parking - Reisverslag uit Story, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 30 Juli No overnight parking - Reisverslag uit Story, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

30 Juli No overnight parking

Door: Koert

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Story

Vanochtend eerst twee wasjes gedaan en gedroogd (dat is mijn vrouwelijke kant) en klokslag 11 uur van de camping vertrokken. We merken dat ons ritme zich steeds meer verplaatst naar laat naar bed en laat opstaan. Is dat handig? Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet. Eerst naar de lokale VVV. Niet voor de informatie, maar voor de wifi. Wel dure wifi deze keer: er zat nogal een hobbel bij de oprit van de VVV waardoor zo ongeveer de hele inhoud van de camper besloot om zichzelf een meter in random richting te  verplaatsen. Op zich heeft de inhoud dat recht, maar mijn  chromebook met touchscreen is sinds dat moment een chromebook zonder touchscreen.

Vanuit Cody hebben we koers gezet richting Mount Rushmore. Het idee was om halverwege ruig in de natuur te kamperen. Vanaf half vijf hebben we een idyllisch plekje gezocht. Maar: bij alle idyllische plekjes stond een bordje met 'No overnight parking'.  En waar je wel mocht kamperen (natuurcampings) waren alle plekken  bezet. Zes ervaringen en illusies verder hebben we de RV ergens in the middle of nowhere geparkeerd en in een doodstille omgeving  geslapen. Idee voor de volgende dag: op tijd opstaan en snel zoeken naar een plaats om te overnachten.

• 02 Augustus 2015 - 22:35

Wolter En Rie:

Misschien een idee om de volgende keer het chromebook gewoon thuis te laten. Je hebt toch vakantie, dus snel opstarten hoeft toch niet!!! Is de RV er goed vanaf gekomen?
    Ik zie het voor me. Jaren geleden reden wij met het rechter wiel van de caravan over een schuinstaand betonblok. Hoe het er toen uitzag binnen laat zich raden!! Zo zal het bij jullie ook ongeveer geweest zijn!!