17 juli, naar Glenwood Springs - Reisverslag uit Glenwood Springs, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 17 juli, naar Glenwood Springs - Reisverslag uit Glenwood Springs, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

17 juli, naar Glenwood Springs

Door: Koert

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, Glenwood Springs

Een historische dag voor ons beide, gisteren! De volgende ochtend redelijk uitgeslapen en gebruik gemaakt van het ontbijt van het hotel. Niet erg culinair, maar je mag zelf je wafels maken voor het ontbijt (een soort knieperties, maar dan in de vorm van wafels en met een soort van pannenkoekbeslag, maar dan wat zoeter). Leuk werk om te doen wanneer je 7 of 11 bent! Daarna rustig de boel ingepakt, met de huurauto van Ageeth naar een sushi-restaurant gereden en vervolgens naar de RV-afhaalplek. Snel geholpen en - met wat omwegen - snel op weg naar de plek waar we de huurauto van Ageeth in konden leveren. Daarna kwamen we in een file van Amerikaanse proporties. En niet alleen de porties in Amerika zijn huge, de proporties kunnen er ook wat van. Na de file plankgas met de camper richting de textielcamping in Glenwood Springs om 2 minuten voor sluitingstijd daar aan te komen. Ondertussen door een prachtig gebied gereden: leek sterk op de Gorge du Verdon, maar dan 50 kilometer lang en 4-baans. De camping is op zich leuk alternatief en spreekt ons aan, maar ligt ook vlakbij de snelweg en dat is wat minder. En: full hookup. Dat wil zeggen: de camperplaats heeft aansluiting voor water, stroom en riolering. En de RV heeft nog airco in het leefgedeelte ook. En op de hele camping is wifi! Tja. Back to nature is anders, maar stiekem vinden we het voor een jaartje niet heel erg geloof ik.