15 juli Naar Denver en Albuquerque - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 15 juli Naar Denver en Albuquerque - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

15 juli Naar Denver en Albuquerque

Door: Koert

Blijf op de hoogte en volg

16 Juli 2015 | Verenigde Staten, Denver

Om drie uur ging de wekkker,  brrrr...  Maar goed,  rond 4.15 zaten we met al onze spullen (op drie jassen na, dat is nog even een dingetje) in de taxi die ons met een rotgang voor een rotprijs (ik voelde me wat opgelicht) naar Newark Airport bracht. Na een voorspoedige reis kwamen we in zonnig Denver: ruimte, zon,  fris, helder. Kortom : alle dingen die New York niet had. Maar New York heel heel veel andere dingen en dat telt ook/meer. 

Bij Hertz onze huurauto voor drie dagen opgehaald (Jeep Cherokee,  stoer!) en bedacht dat Boulder (stond op de borden)  een leuke stad was (was ook zo). Eerst via de WallMart in Denver (Ageeth en Pam deden boodschappen,  Jim en ik gingen per ongeluk (Jim) / bewust (ik) even slapen. Lekker!). In Boulder bij de canyon wat gegeten en daarna  het stadje in geweest; leuk alternatief/creatief stadje! Daarna in Denver even gekeken waar Ageeth morgen moet zijn en richting hotel gegaan.  Daar een beetje aangeklooid en een foto gemaakt van alle dingen met stekkers die ik bij me heb.  Rond 20.00 brachten Ageeth en de kinderen me naar het vliegtuig omdat ik op weg ging richting Albuquerque. Hoe leuk was dat: het vliegtuig vertrok niet om 22.30 maar had een uur vertraging! Zo leuk,  zeker wanneer de dag om 3.00 in New York begonnen is.

  • 16 Juli 2015 - 08:34

    Annette:

    Leuk om jullie te volgen! Hoe lang blijf je in Albuquerque Koert?
    Staat hun camper daar ook? Groetjes Annette
    Groeten aan P van B

  • 16 Juli 2015 - 09:50

    Koert:

    Het is nu 2 uur 's nachts en ik ben net in het hotel. Om 10.00 begint de rondleiding, om 17.50 vlieg ik terug. Misschien voor de lol nog even heen en weer naar Santa Fe, tenzij Albuquerque erg leuk is.

  • 16 Juli 2015 - 12:24

    Marjolein:

    Erg leuk om jullie reis te volgen, het is alleen erg jammer dat we de meeste foto's niet kunnen openen.
    Ik begrijp wel dat jullie het ontzettend naar jullie zin hebben en dat alles goede gaat.
    In het rustige meppel bereiden wij ons voor op ddm-dag, en eindelijk weer mooi weer en de vooruitzichten zijn ook goed. Gisteren even bij johanna en geert op de koffie geweest. Bij jullie thuis gaat alles goed.
    Morgen gaan we naar Limburg, mooi weer dus lekker genieten en even tot rust komen.
    Wens jullie heel veel plezier.
    Knuffel voor de kids

  • 16 Juli 2015 - 21:18

    Johanna:

    Hallo allemaal daar in dat verre Amerika wij kunnen dus ook niet alle foto"s openen Jammer!!!!Wel leuk om de verslagen te lezen nog heel veel plezier samen.

  • 17 Juli 2015 - 09:39

    Tineke Knol:

    Ben benieuwd of je in Albuquerque bent gebleven of dat het toch Santa Fe geworden is. Heerlijke verhalen om te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 29 Juni 2015
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 9491

Voorgaande reizen:

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

rondreis Amerika

Landen bezocht: