16 juli. Yo! Bitch! - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 16 juli. Yo! Bitch! - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

16 juli. Yo! Bitch!

Door: Koert

Blijf op de hoogte en volg

16 Juli 2015 | Verenigde Staten, Albuquerque

Pffff.  Het vliegtuig had een uur vertraging! En het tijdschema was krap: vóór 1 uur 's nachts moest ik de huurauto ophalen. In de gate vijf mensen omver gerend en  drie laten struikelen zodat ik als eerste bij de roltrap naar de huurauto's was.  En gelukkig : om 1.04 was Herz nog open. En wat kreeg ik? Net als Ageeth in Denver: een Jeep Cherokee.  Maar dan een blauwe. Luxe ding,  maar iets meer dan 30pk had ik niet erg gevonden. En om 2.00 lag ik eindelijk in bed; 23 uur nadat ik was opgestaan in NYC. Om 6.15 weer wakker! Iets met adrenaline denk ik.

En eindelijk was hij daar: de dag die ik wist dat zou komen. Vroeg vertrokken en rond 9.45u stond ik  bij de groep mensen die hoopt dat ze op de parkeerplaats staan waar de Breaking Bad tour zal beginnen. Even later draaide de Breaking Bad RV de parkeerplaats op (RV = camper).  Onversneden spiritualiteit in z'n meest pure vorm! Tja,  en de tour zelf: helemaal geweldig voor iedereen die Breaking Bad helemaal geweldig vindt. Ik ga dus niet uitweiden over de tour zelf, maar laat de foto's voor zich spreken.

Snif,  en na 3,5 uur was het allemaal weer voorbij. Nog even 15 zakjes Crystal Meth gekocht en een T-shirt,  daarna wat rondgereden, een broodje bij de Subway en terug naar de auto verhuurder. Aftanken was exact 2 dollar 85,  dus zo heul veul heb ik niet gereden (en het was een Jeep Cherokee met 2 cilinders en 30pk). Ruim op tijd terug op het vliegveld en daar nog wat BB-zooi gekocht; o.a. een boekje met de mooiste BB-quotes: zoiets als een bijbels dagboekje,  maar dan anders en met wat vaker termen als 'Yo' en 'Bitch'. En na een half uurtje vertraging : terug naar mijn hoeksteen!

  • 17 Juli 2015 - 09:41

    Tineke Knol:

    Gaaf dat het was zoals je gehoopt had.

  • 30 Juli 2015 - 09:24

    Ingrid:

    Gaaaaaaaaffffffff!!!!! Hoe cool is dat?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 29 Juni 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 9488

Voorgaande reizen:

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

rondreis Amerika

Landen bezocht: