22 Juli Red Canyon - Reisverslag uit Manila, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu 22 Juli Red Canyon - Reisverslag uit Manila, Verenigde Staten van kapjamerika - WaarBenJij.nu

22 Juli Red Canyon

Door: Koert

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Manila

Wat scheen de zon mooi toen we opstonden! Daarna: met name: regen. In de de buurtsuper boodschappen gedaan. Ageeth en ik vinden het altijd ontzettend leuk om in de supermarkt rond te lopen in Amerika: gewoon, om te kijken wat je allemaal ziet. De kinderen blijven dan meestal in de RV, maar omdat je in de VS kinderen niet onbewaakt achter mag laten, verstoppen ze zich in de badkamer, op hun bed of op ons bed (ze mogen zelf kiezen).

Hoofdprogramma vandaag: een bezoek aan de Red Canyon, die was vlakbij. Voordat we er aankwamen hebben we geluncht. Pffff.... Wat een "Supersize Me"-porties zijn het hier toch altijd! Wel lekker hoor, maar je sleept het zo met je mee na afloop (intern of extern (doggy bag). Wat niet supersized was: de kolibries die we hebben gezien! Volgens Ageeth heel bijzonder omdat je die niet in Europa hebt, volgens mij zijn er in Nederland heel veel straten die naar de kolibrie zijn vernoemd, dus zo schokkend vond ik het allemaal niet. Maar het waren we schattige vogeltjes die leuk stil kunnen hangen in de lucht.

De Red Canyon waren echt wat je je er van voorstelt: rood en een Canyon. Rood= een kleur. Gelukkig scheen toen eindelijk net de zon. OK, we hebben er echt 2 uur in de RV op gewacht, maar dan heb je ook wat. Tja, en wat doe je terwijl je in de RV wacht tot de regen afgelopen is: op de tablet spelen (Jim), op de e-reader lezen hoe je van alles en nog wat overleeft (Pam), gelezen in het boek wat geschreven is door de vrouw waar Ageeth in Denver een gesprek mee had (Ageeth) en geslapen (ik noem geen namen).

• 23 Juli 2015 - 19:37

Marja Logtmeijer:

het was weer leuk om even mee te maken wat jullie ervaren

• 24 Juli 2015 - 01:57

Tineke Knol:

Zag de foto's op de app . Prachtig! HJ krijgt helemaal heimwee naar Amerike en de prachtige natuurverschijnselen.